O nas

Firma PARTNER istnieje od 2011 roku. Nasze doświadczenie zbudowane jest na pracy z podmiotami o zróżnicowanym charakterze i formie prowadzonej działalności, takimi jak:
- małe, średnie i duże firmy produkcyjne, handlowe i usługowe,
- spółki z ograniczoną odpowiedzialnością,
- organizacje pozarządowe, tj. stowarzyszenia i fundacje.

Współpraca z nami to gwarancja profesjonalizmu.
Posiadamy uprawnienia Ministerstwa Finansów do świadczenia usług księgowych oraz
ubezpieczenie OC.

Ponadto załatwiamy wszelkie formalności za naszych Klientów za ich pisemnym upoważnieniem. Nasi Klienci nie muszą co miesiąc wysyłać deklaracji do Urzędu Skarbowego ani Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, otrzymują jedynie kwoty do zapłaty wynikające z przygotowanych dokumentów.

Kilkakrotnie w ciągu roku szkolimy się na szkoleniach wyjazdowych i stacjonarnych co pozwala nam skutecznie eliminować błędy wynikające z częstych zmian przepisów.

Nasi Klienci to przedsiębiorcy, którzy nie zawsze mają czas na dowiezienie dokumentów do biura - w takich przypadkach to my dojeżdżamy do Klienta w umówionym terminie i miejscu.